tisdag 2 mars 2010

Bokrea

I förra veckan började bokrean, det jag brukar sikta in mig på är såklart någon ny bakbok. Alla tre böcker har jag gått och spanat på innan så när jag hittade dom för reapris var det klart jag slog till!

Choklad-mer av det goda av Jan Hedh. Jättefin bok med recept på deserter, tårtor och massor av praliner!
Bär & Bakverk av Elisabeth Johansson. Roliga och nyskapande recept på alla sorters bär, den här kommer jag få annvändning av i sommar!
Bergs Konditori av Monika Ahlberg- Historia och fina bilder om konditoriet på marstrand och massa goda recept såklart!
Jag har också köpt ett nytt kokboksställ på bagaren & kocken i Göteborg. Det är verkligen praktiskt och snyggt!

1 kommentar:

Helena Ljunggren sa...

Kokboksstället var kanonfint. Jag har för mycket brôte på mina bänkar för att ens kunna få plats med ett :D